Haberler

Enflasyonla Topyekûn Mücadele programına destek çığ gibi büyüyor.

Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı kapsamında başlatılan indirim kampanyasına katılan firma sayısı 2500’ü geçti.

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak koordinesinde açıklanan program kapsamında ürün ve hizmetlerinde yıl sonuna kadar asgari yüzde 10 indirim yapmayı taahhüt eden firma sayısı üç haftada 2500’ü buldu.

Enflasyonla mücadelenin takibi amacıyla açılan ‘enflasyonlamucadele. org.tr’ internet sitesi üzerinden kampanyaya katıldığını ilan eden firma sayısı her gün katlanarak artıyor.

Aralarında perakende ticaretin önde gelen markalarının da bulunduğu çok sayıda firma, dernek, oda ve kurum açıklamalarıyla programa desteklerini ilan etti.

Mücadeleye destek veren firmalar, mağazalarında “Enflasyonla Topyekun Mücadele” logosunu kullanmaya başladı. Logoda, firmaların karar aldığı indirim oranları yer alıyor.

“enflasyonlamucadele.org.tr” internet sitesine kayıt yaptırmamasına rağmen pek çok oda, dernek, firma da ürünlerinde indirim taahhüdünde bulunarak sosyal medya hesaplarından paylaştıkları görsellerle kampanyaya destek verdiklerini açıkladı.

İZTO’dan “enflasyonla topyekun mücadele” açıklaması: 117 firmaya ulaştık, 2019’da sayı artacak

İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Özgener, “enflasyonla topyekun mücadele” kapsamında 79 Meslek Komitesi’nin tamamına ulaşarak 117 firmanın desteğini almayı başardıklarını belirterek, “2019 yılında da aynı motivasyonla çalışmalarımızı sürdürmek isteriz” dedi.

Türkiye ekonomisi için özel sektör, kamu ve finans sektörünün el ele hareket etmesi gerektiğini savunan İZTO Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Özgener, şimdiye kadar Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı kapsamında yapılan faaliyetleri anlattı. Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın başlattığı projeye ilk günden itibaren en büyük desteği veren Odalardan biri olduklarının altını çizen Özgener, “Programın başarısı tüm kesimlerce sahiplenilmekten geçti. Yönetim Kurulu Üyesi olduğum Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği çatısı altında gerçekleştirilen fedakar çalışmalar sonucunda pek çok firmaya ulaşılarak enflasyona karşı somut başarılar kazanıldı” değerlendirmesini yaptı.

“GELECEK YILA DA TAŞIMALIYIZ”

Enflasyonla mücadelenin yanı sıra ekonomide yerlileşme ve katma değerli ihracat gibi pek çok hedefe yönelik de çalışmalar gerçekleştirdiklerine dikkat çeken Özgener, “Bu çalışmaları bütünlüklü olarak gelecek yıla da taşımamız gerekiyor. Enflasyonla Mücadele Programı kapsamında 14 Aralık 2018’den yıl sonuna kadar pek çok çalışma yaptık. Her şeyden önce kampanyayı 79 meslek komitemizin gündemine aldık. Afiş ve formları üyelerimize ulaştırdık. Odamıza hizmet almaya gelen üyelerimize konuyla ilgili bilgilendirmelerde bulunduk. Bunun yanı sıra Ege Gıda ve İhtiyaç Maddeleri Perakendecileri Derneği ile ortak çalışma yürüterek protokol imzaladık. Tüm bu çalışmalar sonucunda çok farklı sektörlerden 117 firmaya ulaştık. 2019’da bu sayının artması için çaba göstereceğiz” dedi.

Özgener ayrıca, 2018 sonu itibariyle 3 ay daha yenilenen KDV ve ÖTV indirimlerinden dolayı reel sektörün yıla iyi başladığını belirterek, “Üretim ve istihdamın artması için atılan her adımı destekliyoruz” diye konuştu.

Bmd/öncel: Enflasyonla Topyekün Mücadele 2019’da Sürecek

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı”na markaların desteğinin 2019’da da süreceğini duyurdu.

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, “Enflasyonla Topyekün Mücadele  Programı”na markaların desteğinin 2019’da da süreceğini duyurdu.

Öncel, sezon indirimlerinin de etkisi ile Ocak ve Şubat aylarında tekstil, hazır giyim ve ayakkabıda fiyatların çok daha uygun düzeye ineceğini söyledi.

Aralık ayında fiyatı en çok gerileyen ürün grubunun hazır giyim ve ayakkabı olduğunu anımsatan Sinan Öncel, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Hazır giyim ve ayakkabı fiyatlarında geçen ay yüzde 4,08’lik bir düşüş gerçekleşti. Fiyatlardaki bu gerilemede sezon indirimlerinin yanı sıra Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak tarafından Ekim ayında başlatılan ‘Enflasyon ile Topyekün Mücadele Programı’na markalarımızın desteğinin büyük payı olduğuna inanıyorum.

“Biz bu yıl da  enflasyonla mücadelede üzerimize düşeni yapmaya devam edeceğiz.

“BMD çatısı altındaki 407 markanın hemen hepsinin mücadeleye katkıyı sürdüreceklerinden şüphe duymuyorum. Öte yandan, Ocak ve Şubat aylarında sezon indirimleri devam edecek.

“Özellikle, tekstil, hazır giyim ve ayakkabıda iki ay boyunca fiyatlar çok daha uygun düzeylere inecek. Fiyatlardaki gerilemenin enflasyon ile mücadeleye katkısını önümüzdeki iki ayda çok daha iyi göreceğimize inanıyorum.”

 

 

TMSF, Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı’na desteğini sürdürüyor

TMSF’den yapılan açıklamaya göre, Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak’ın yaptığı açıklama ile Enflasyonla Topyekun Mücadele’ye, ekonomide dengelenmeye ve istihdama destek amacıyla başlatılan ÖTV ve KDV indirimleri 3 ay daha uzatıldı.

TMSF’nin kayyum olarak görevlendirildiği şirketler de devlete ve Türk halkına her türlü desteğini sürdürerek kampanya süresini uzattı.

TMSF yönetimindeki Boydak Holding’den İstikbal, Bellona ve Mondi, Uğur Derin Dondurucu, Mondial, Faruk Güllüoğlu, Alfemo, Pierre Cardin, Cacharel, U.S. Polo Assn, Aker, Aynes, Bakpi, Royal Halı ve Sürat Kargo olmak üzere tüm şirketler, enflasyonla mücadeleye devam ediyor.

“ENFLASYONLA MÜCADELEYE DEVAM”

Açıklamada görüşlerine yer verilen TMSF Başkanı Muhiddin Gülal, bunun milli bir mesele olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

“Biz de yönettiğimiz şirketlerle elimizi taşın altına sokacağız. Şirketlerimiz, gerek milli ekonomimizin büyümesini sağlayacak gerekse enflasyonla mücadelede devletimizin ve halkımızın yanında yer alacaktır. Enflasyona karşı açtığımız topyekun mücadelede Türkiye’deki başta mobilya sektörü olmak üzere kayyum olarak görev yaptığımız şirketlerin ürünlerinde en az yüzde 10 indirime devam edeceğiz.

Bize emanet edilen bu şirketleri büyütmek için gerekirse yeni yatırmalar yapacağız. Yönettiğimiz şirketlerin ihracatını artırarak dünya markası yapma çalışmalarımızı sürdürüyoruz. İstihdamı artırarak iş imkanı sağlıyoruz. Şirketlerin aktif büyüklüğü yaklaşık 56,22 milyar lira, öz kaynak toplamı yaklaşık 19,92 milyar lira, şirketlerin ciro toplamı ise 21,73 milyar liraya ulaştı. Bu şirketlerde yaklaşık 43 bin 676 kişiye ise istihdam sağlıyoruz. Enflasyonla mücadeleye devam.”

Halk Sigorta’dan Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Halk Sigorta A.Ş. olarak, Enflasyonla Topyekûn Mücadele programına katılım sağlamaktan gurur duyuyor, Sayın Hazine ve Maliye Bakanımız Berat ALBAYRAK’ın açıklamış olduğu programa içtenlikle destek veriyoruz.

Yapılan seferberlik kapsamında 15.11.2018 – 31.12.2018 tarihleri arasında;

Ferdi Kaza Sigortasında %20 indirim,

Mutlu Konut Sigortasında %20 indirim,

Tamamlayıcı Sağlık Sigortasında %10 indirim,

Esnafa Özel Ayrıcalıklı Kaskoda %10 indirim,

sağlıyoruz.

Birlik ve beraberlik ruhu ile içinde bulunduğumuz bu dönemde geçici sıkıntıların çözülmesi için paydaş olarak payımıza düşen sorumluluk duygusuyla yapılan çalışmaları destekliyoruz.

As Global Power’dan Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Kurulduğumuz günden itibaren milli servetimizi daha verimli kullanmaya dikkat edip, %100 yerli ürünlerin kiralamasını yaparak hizmetlerimizi sürdürüyoruz.
AS Global Power olarak ülkece başlattığınız “Enflasyonla Topyekûn Mücadele Programı” kapsamında bizlerde yerimizi alarak mevcut ürünlerimizin kiralamasında %10 indirim uygulayacağımızı taahhüt ediyoruz.

Kampanyanın ülkemize hayırlı olmasını dileriz.

Tohum Sanayicileri ve Üreticileri Alt Birliği’nden Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Türkiye’nin patates ambarı konumundaki Nevşehir’de bir araya gelen patates üreticileri ve depo işletmecileri, Enflasyonla Topyekun Mücadele Programı kapsamında ürünün depo çıkış fiyatında yüzde 10 indirime gidilmesini kararlaştırdı.
Patates üretiminin en yoğun yapıldığı Niğde, Nevşehir, Afyonkarahisar ve Bitlis’ten gelen üreticiler ve depo işletmecileri, kayadan oyma yer altı doğal depoculuğun merkezi konumundaki Kavak beldesinde buluştu. (daha&helliip;)

Halk Emeklilik’ten Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Halk Hayat ve Emeklilik olarak, “Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı” kapsamında 15.11.2018 tarihi itibari ile aşağıdaki ürünlerimizi müşterilerimize %10 indirimli sunuyoruz.
– Grup Hayat Sigortası
– Grup Ferdi Kaza Sigortası

Beyaz Et Sanayicileri ve Damızlıkçıları Birliği Derneği’nden Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Beyaz Et Sanayicileri ve Damızlıkçıları Birliği Derneği Başkanı Sait Koca, “Enflasyonla Topyekun Mücadele kapsamında ürün çeşitlerimize bağlı olarak, yüzde 15 ile 35 oranında değişen fiyat indirimleri yaptık.” Dedi
Beyaz Et Sanayicileri ve Damızlıkçıları Birliği Derneği (BESD-BİR) Başkanı Sait Koca, beyaz et sektörü olarak Enflasyonla Topyekun Mücadele programını en fazla destekleyen sektörlerden biri olduklarını söyledi. (daha&helliip;)

Karel’den Enflasyonla Topyekûn Mücadeleye Destek

Türkiye’nin %100 yerli ve PBX alanındaki açık ara lider firması KAREL olarak; tüketimde üst sıralarda yer aldığımız “Bilişim Çağı”nda, var olmanın yerli ürün ve yerli üretimden geçtiğine inanıyoruz. Ülkemizdeki parasal ve altyapı kaynaklarımızı ithalatla tüketmemek, aksine istihdama ve ekonomiye katkısını arttırmak için yerli üretim ve yerli ürün tercihine dikkat çekmek, “Enflasyonal Topyekün Mücadele Programına” destek vermek üzere belirli ürünlerimizde %10 indirim yapıyoruz.

Back to top